blog blog .

blog

درمان پا پرانتزي ها با ورزش

پا پرانتزي يكي از مشكلاتي استخواني پا است كه برخي از افراد را درگير كرده است كه دلايل متعددي دارد پا پرانتزي در زماني كه كودك كم كم شروع به راه رفتن خواهد كرد كاملا مشهود خواهد بود اين پا در اوايل هيچ دردي را به همراه ندارد اما با گذشت زمان كم كم آثاري چون استرس ماهيچه اي ، عدم راه رفتن درست و اصولي و مشكلات ديگري را بر عهده دارد ما در اين مطلب از پرشين وي به بررسي درمان پا پرانتزي خواهيم پرداخت.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۵۱ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

بالابر هيدروليكي

بالابر هيدروليكي يكي از انواع بالابر مي باشد كه مكانيزم هيدروليكي دارد. با توجه به اين موضوع، داراي ضريب امنيتي بالايي بوده و يكي از پر فروش ترين انواع بالابر در دنيا مي باشد. در اين بالابر، از نيروي هيدروليك استفاده مي شود. بالابر هيدروليك براي انتقال قدرت از جريان سيال پر فشار در لوله ها كاربرد دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۵۵ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

آيا فوتبال باعث كوتاه شدن قد مي شود

خيلي از خانواده ها براي كوتاهي قد فرزندانشان ورزش هايي را برايشان تجويز مي كنند كه قدشان بلندتر شود اما چه ورزش هايي هستند؟ البته بايد بدانيد قد بلند تا حد بسيار زيادي به ژنتيك بستگي دارد اما برخي از ورزش ها هم هستند به تحريك صفحات رشد مي پردازند ما در اين مطلب از پرشين وي قصد داريم اطلاعاتي پيرامون فوتبال و كوتاهي قد خواهيم پرداخت

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۳:۳۹ توسط:blog موضوع: نظرات (0)